Julafton :D

Firade som vanligt hemma hos morfar och Barbro :D Borde ha varit mer pepp eftersom jag haft så mycket julkänslor men så är det väl alltid. Kul hade vi i alla fall :) Kollade på Kalle Anka (Jävligt jobbigt med en högljudd trettonåring som bara klagade på hur tråkigt det är.... kan inte komma på att jag någonsin gjort det), åt julmat, öppnade julklappar, fikade och sen begav vi oss hemmåt. Kan ju inte vara borta så jättelänge på grund av hundarna. Kom hem och provade alla julklappar, spelade singstar tills jag började gråta av skratt! Det ska vi definitivt göra igen :)
Det var en helt vanlig jul helt enkelt :D
Förutom att jag hade feber och mådde smått illa när jag skulle sova. Men nu mår jag bra och ska nog väcka syrran. Känner för att spela sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0