Helgen

I fredags var ju Johannes kusin och hennes kompis här. Blev många goda drinkar, kanske lite för många för mig, haha. Blev både sura, söta, färgglada och många olika smaker :)
I lördags var det julbord som gällde :D Det första för min del, ute alltså. Äter ju alltid julbord på julafton, även om det inte är någon favorit. Men det fanns mycket att äta i lördags så blev väldigt mätt. Det bjöds även på rolig underhållning :) Någon tjej från idol och några lokala komiker typ :) Riktigt roligt var det och älsklings släkt var väldigt trevliga :D
Och sen igår blev det mer släktträff :) Åkte hem till hans farmor och farfar på öland för att äta middag. Det blev kroppkakor för alla utom mig. Jag fick thai :D kommer nog aldrig smaka på kroppkakor... såklart tycker älskling att jag är töntig men det skiter jag i ;D
Nu ska jag avsluta och börja packa. Åker ju hem på onsdag :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0