22 December

Tänk att det alltid ska vara fel på bussar och tåg på vintern... Sitter i alla fall nästan på rätt buss hem till Stockholm :) Min riktiga buss var 45 minuter sen så fick vänta i 20 i Kalmar och sen fick vi ta en annan buss till Västervik och byta till den jag sitter på nu. Det är inte rätt buss men den tar mig hem i alla fall. Hur lång tid det tar har jag ingen aning om. Som tur är hämtar pappa mig i stan :D
Det känns tråkigt att åka hem samtidigt som det ska bli skönt att träffa familjen, träffa Helena, fira jul och bara slappa :) Dessutom kommer Johannes till mig om en vecka, så behöver inte vänta så länge :)
Det finns absolut inget att göra på bussen och kommer inte kunna använda datan hela vägen eftersom det inte finns några eluttag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0