Torsdag

Bestämde på väg till stallet att jag bara skulle rida terminen ut men när jag väl kom fram ändrade jag mig såklart. Det går verkligen inte att bestämma sig när man väl kommer dit, då vill man aldrig åka hem :) Det var faktiskt till och med skönt att åka buss dit. Det hade jag aldrig trott.
Efter ridningen drog jag till Helena och spelade SIMS!! Det var ju sjukt länge sen! Vi laddade i alla fall upp med cola och choklad och hade det najs :) Fick en.... trevlig överraskning när jag kom dit också. Daniel har under sommaren växt som bara den och är nu betydligt längre än mig :( Han är 12 och har inte växt klart ännu. Något som inte heller var så kul var att Gun skrattade åt mig :( Haha. Gillar i och för sig att vara kort, ibland :)
"Det är en cheesedoodles-mössa!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0