Tisdag

Hur kommer det sig att mitt rum alltid blir stökigare när jag ska städa? Egentligen är det väl inte så svårt att svara på. När jag väl bestämmer mig för att städa, oftast i alla fall, vill jag verkligen städa allt och då drar jag först fram en massa saker för att sen lägga tillbaka dem, fast lite snyggare, haha. Fråga mig inte varför. Gjorde i alla fall så idag..... ett tag såg rummet hemskt ut men nu börjar det ta sig! Har rensat ut garderoben och plockat bort det mesta från golvet, sen har jag faktiskt packat upp också! :) Det brukar vanligtvis inte hända den första veckan. Good girl! Ska se till att rummet är helt klart innan jag går och lägger mig, vill inte behöva städa imorgon, då har jag massa annat att fixa. Då ska Helena, Tobbs, Pernilla, Sandra, Elli och Jennie komma hit! :D Det kommer bli najs!
"Ska vi gå ut i skogen och låtsas att vi är i Brasilien?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0