Hemma!! :D

Det är helt jävla sjukt att vara hemma igen! Det är både fucking lovely och tråkigt. Det är ju sjävklart najs att vara hemma och träffa familjen och Zazza, Sixten och Bosco! :D dock är ju inte mamma och pappa hemma men ändå. Är helt kär i mina 3 fyrbenta vänner! Dock saknar jag Sammie som bara den :( <3
Nej, back on track. Skönt att äntligen vara hemma, pallar inte jobba mer. Men kommer sakna Böda som fan, i alla fall allt folk :( Speciellt Johannes! Han är fortfarande kvar, bor i fucking Kalmar och kommer inte hit försen i september, fucking hate it! Jag skulle ju bara åka dit och jobba och ha kul, haha. Kommer kännas konstigt imorgon när jag vaknar hemma och inte där. Kan i alla fall trösta mig med att söta Bosco sover i mitt rum! :) tror jag, hoppas att han inte vaknar tidigt, jag behöver sova! Imorgon ska jag shoppa med syrran, första gången på hela sommaren. Längtar som faaan! Sen ska jag få äta riktig mat också, grillad fläskfilé, tzatziki och pommes, det är najs! :D
"Har du ett citat? För jag har ett jävligt bra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0