Fruktsallad med jordgubbssås!

Imorgon kommer Johannes hit!!! Så jag har spenderat kvällen med Helena, sims och onyttigheter! just the way we like it! :D Håller ju på med vår coolaste familj hittills och den blir bara bättre och bättre ^^ Haha riktiga nördar vi är.
Har faktiskt städat klart mitt rum också, nästan. Ska bara dammsuga lite. Och så har jag bytt ut min tv-bänk mot Jockes och jag är riktigt nöjd! :D Men tillbaka till kvällen med Helena, den har varit helt fantastisk :D Haha, skratt nonstop :) Vet inte när vi kan nörda oss igen eftersom Johannes kommer imorgon. Han ska stanna här till oktober eftersom han ska jobba, sweet! :D Mindre roligt är väl att han börjar jobba redan på torsdag och att han börjar klockan 6 på morgonen! ..... tur att han inte ska bo hos oss hela tiden, haha.
"Jag ska fråga om han vill göra fruktsallad med mig när han kommer"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0