23 Augusti

Nu är jag trött....Har inte sovit en hel natt sen jag kom hem från Öland och det börjar kännas nu. Skulle gärna lägga mig i sängen och sova ett tag, kanske till och med ska göra det. En stund i alla fall. Fast med radion på. Lyssnar på aik matchen och den vill jag inte missa och sen klockan 8 börjar fångarna på fortet! älskade det när jag var mindre, nostalgi på hög nivå! Efter det vill jag helst gå ut på promenad med Jossan, känner för att röra på mig :) Var och tränade idag, första gången på hela sommaren om man inte räknar de gånger jag sprang på öland. Kommer ha träningsvärk imorgon, härligt! :D Nä, tror faktiskt att jag ska lägga mig i sängen en stund nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0