17 Augusti

Det känns fortfarande helt overkligt att jag faktiskt är hemma. Imorse när jag vaknade visste jag först inte vart jag var, haha. Åkte in till stan med Jossan idag för att käka lunch och shoppa. Jossan tyckte jag var töntig som tyckte det var helt underbart att kunna gå till tåget och ta tåget in till stan. Köpte ingenting förutom en kalender men fan vad najs det var att vara i stan igen! :) På lördag drar vi till skärholmen och då hittar jag säkert något som får följa med hem :) Ska snart dra till coop, första gången på hela fucking sommaren! Kommer vara som ett barn i en godisaffär, haha. Stor mataffär med vanliga priser! :D Okej, nu är jag faktiskt töntig. De har ju ica på öland, små i alla fall.
"Är de efterblivna eller?!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0