14 Augusti

Ska snart bege mig bort till jobbet och jobba mitt näst sista pass. Det är skönt att veta att det snart är över! :D Ska sitta där och dega i 4 timmar idag. Sen är det personalfest förfaan! Är jäkligt glad att jag får stänga tidigare så jag inte missar den. Det är ju den jag har väntat på hela sommaren, haha. Nej men kul ska det bli! :)
Har bokat bussbiljett hem nu också. Nisse var tvungen att stanna längre så 11.40 på måndag går bussen. Blandade känslor inför det. Självklart vill jag åka hem, det kommer vara så najs men det finns saker som jag kommer sakna här :( Saker som jag inte hade räknat med.... jobbigt ju!
"och jag tänker inte sova ensam!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0