11 Augusti

Nu är det bara några dagar kvar tills vi äntligen åker hem! :) Sara, Tina och Freja har redan åkt :( Saknar dem och hoppas att de snart kommer till stockholm för att hälsa på och shoppa! :D
Jag har bara 4 arbetspass kvar också! Eller 3 och ett halvt. På lördag behöver jag bara jobba 4 timmar eftersom det är personalfest! Dock är mitt sista pass klockan 10 dagen efter.... Men men jobbet är ju inte så jobbigt, haha. Ska faktiskt snart bege mig bort och byta av Helena... kommer bli segt att sitta där helt ensam i 6 timmar. Förut jobbade vi ju två och två men nu behövs inte det.
Imorgon kommer mamma och hämtar min packning så ikväll måste jag packa klart. Det är fortfarande lite oklart om hur vi kommer hem. Antingen åker vi buss eller med Nisse, jag hoppas verkligen att det blir med Nisse! :)
Juste! På fredag fyller bästa Jossan äntligen 18 år! Gud som hon har längtat! :D
"Jag har hört att vinnaren bjuder på mjukglass"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0