1 Augusti

Tjabba tjena hallå! :D
Har inte haft tid eller ork att blogga på senaste tiden. Det händer ju i princip samma saker här. Jobba, festa, sola och sova, haha. Dock har det inte blivit någon sol på senaste tiden, har regnat som bara den. Det har varit översvämning på större delen av campingen och det har faktiskt varit ganska najs. De flesta har hållt sig inne och då kan man slappa på jobbet :) We like!
Ska röra mig mot jobbet om en halvtimme ungefär, är inte sugen på att jobba för 5 öre men måste ju gå dit. Det är några som drar från vandrarhemmet idag, undra om det kommer nya då? Och många drar nästa vecka. Kanske blir tomt den sista veckan vi är här då, haha. Vi åker ju hem om två veckor och en dag! Helt ofattbart!! Det kommer bli najs :D Då ska vi träffa alla kompisar, fira lilla Jossan som fyller 18 snart och så ska jag gosa massa med Zazza, Bosco och Sixten :D Och Helena ska komma över med Sandra också så jag får träffa henne! :D
Nej nu ska jag avsluta innan det blir alldeles för mycket att läsa. Ska läsa lite i Dexter och sen blir det som sagt jobb. 16.23.....
"Jag tycker om att slåss när jag är full"

Kommentarer
Postat av: jossan

ja jag vill också träffa henne :D

2010-08-01 @ 20:40:25
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0