Stupid

Igår vid 01.30 ungefär, när jag och några till satt hemma hos Helena och kollade på Herkules, helt nyktra men en aning trötta fick jag ett telefonsamtal av Pontus =) Hade inte hans nummer och kände inte alls igen rösten. Vet inte varför jag fortsatte prata, gillar ju inte att prata i telefon och speciellt inte med främlingar. För det var ju det jag trodde han var. Min hjärna kunde absolut inte koppla!! Han sa hela sitt namn, för-, mellan- och efternamn och det var fortfarande helt blankt. Han frågade till och med vad jag skulle göra på söndag. Då ska jag ju träffa dem och det sa jag. Fortfarande helt ovetandes.... Det var först när han la på som jag fattade vem det var. Då hade han till och med sagt att han sjöng i BHL, snacka om att min hjärna är trög ibland. Sa till och med att jag inte kände någon vid det namnet... Pinsamt!
Nu hoppas jag bara att han hade druckit tillräckligt för att inte komma ihåg det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0