SKIVA!

Igår var det STEG's skiva som stod på schemat och oj oj oj vad kul jag hade! =D Åkte till Sandra vid 8 för att föra med henne, Nico och Monica och sen vid halv 10, när jag var lagom lullig, drog vi oss in mot stan. Skivan var på Nype, premiär för mig och stället var väl helt okej men det som gjorde det hela super var musiken och alla människor =) Dansade megamycket, har aldrig i hela mitt liv dansat så mycket =) När det sen var dags att dra vid halv 3 var mina fötter DÖDA, 13 cm klackar är inget att leka med, haha! Nattbussen hem var väl en helt ny upplevelse. Det var bråk längst bak i bussen så vi fick stå och vänta skitlänge innan vi fick åka. Först skulle securitas komma och slåss med sina batonger och fan vilket liv det vart då! Kom i alla fall hem vid halv 4 och somnade direkt. Tackar för att jag var ledig idag =D

"Jag är Najs!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0