Helg =)

Gårdagen var asnajs! =D Åkte till Sandra och käkade tacos med henne, Helena, Johanna, Pernilla, Linnea och Jenny, vilket var hur trevligt som helst! Sen drog vi på fest i tullinge hos någon Tommy och den var helt okej, ganska lagom med folk men dock var musiken rätt kass, ibland. Men det funkade, vi hade roligt ändå! Sandra, Johanna och Pernilla drog hem fett tidigt men vi andra stannade kvar. Det var meningen att vi skulle på efterfest senare men jag och Helena bangade. Drog en historia om att jag hade spytt och så åkte vi till Nicke och kollade på film med honom, Billy och Filip ;) Jäkla stort rum Nicke hade! :O Haha. Jag somnade under filmen, såklart men det var kul ändå, har ju inte träffat Billy på år och dagar! Kom hem vid halv 6 ungefär och somnade direkt!

Och idag då? Jag har mått fin fint faktiskt. Riktigt skönt, hatar att vara bakis. Som tur är blir jag inte det så ofta =) Åkte till Skärholmen med Helena och fixade hennes telefon och sen kollade vi på gossip girl. Senare på kvällen drog jag in till stan och kollade på Bhl grabbarnas spelning =) Haha stackars Rikki ramlade av scenen på slutet!

"Jag har sex med en liten pojke på fyllan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0