3 April

Igår var jag på Chaplins med Alex och company =) Riktigt kul och första gången jag var ute utan Pernilla eller Helena men jag klarade mig, haha. Åkte hem vid 3 så var hemma vid halv 4. Träffade lite bekanta på bussen också =)
Idag har det varir full rulle hela dagen. Jossan väckte mig klockan 10 genom att springa in i mitt rum och skrika "JORDBÄVNING" lite så där lagom kul ^^ Kunde inte somna om efter det och följde med henne och köpte glass.

Har lekt hemmafru idag också. Jossan och jag började med att baka cupcakes men när alla nästan var klara så drog hon till Alex och lämnade mig med disken. kul, men Alex ska ju faktiskt åka iväg idag och är borta en hel vecka. Så efter att jag hade diskat tog jag ut Sammie på en promenad. Var behövligt för att slappna av lite men det gick ju inte. Halvvägs in i skogen kom jag ju på att det kan finnas ormar!! Hatar ormar! Så gick och orade mig för det. Stampade med fötterna i marken, ryckte till vid minsta ljud och trodde att varenda pinne var en orm. Slutade i alla fall att oroa mig när jag såg några ha sex i en bil... ingen vacker syn vill jag lova!

Mamma och pappa har dragit till Riga så jag måste fixa middagen idag. Grillade fläskfilé med klyftpotatis!! MUMS! Så ska snart ut och göra rent grillen, den har ju inte använts på ett tag. Men först måste jag sätta på en tvättmaskin, glömde lägga ner alla mina kläder innan mamma drog...
Sen måste jag ju förbereda maten också och gå ut med Zazza. Shit, hur ska jag orka?

"Om han ska hitta på kan han ju i alla fall göra det trovärdigt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0