28 April

Nu är jag helt slut! Först träning i en timma. Gårdagens träning kändes fortfarande och jag bestämde att jag idag skulle lägga på vikter på alla övningar, haha. Dock blev det faktiskt inte så jättemycket tyngre ;) Fast hur mycket tyngre är egentligen ett och ett halv kilo mer på varje sida? Aja, efter träningen cyklade jag till segeltorp fram och tillbaka med mamma och pappa. Eftersom vi cyklade i regnet blev det stört kallt på vägen hem! Hoppade in i duschen för att värma mig och nu har jag hoppat ner i sängen. Vet inte ens om jag kommer orka se klart senaste Glee avsnittet.....
Börjar i alla fall sent imorgon =) Skulle egentligen ha varit ledig men måste åka till skolan för att göra engelska.

"Blir du som henne spyr jag på dig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0