26 April

Idag har väl varit en typisk måndag. Skolan, ridning och träning. Jepp, så har min dag sett ut. Inget spännande direkt. På ridningen hade vi teori, vilket var jävligt kul men det är det ju alltid tack vare vår ridlärare! =) Har fortfarande inte kunnat bestämma om jag ska sluta än :( Vill ju inte men vet inte hur länge jag kan rida kvar i gruppen på  grund av ålder och sen vet jag ju inte vad som händer efter sommaren.
På träningen var jag tvungen att låna mammas mobil så jag kunde lyssna på radion istället för den vanliga musiken. Bhl skulle ju vara med! =D Trodde bara deras låtar skulle spelas men de var ju faktiskt där och svarade på frågor, det var så himla roligt! Alla händelser de berättade om har ju jag varit med om =D

"Vi har ett litet mobboffer i skolan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0