12 April

Dagen började inte bra. Första lektionen var inställd, vilket betydde att jag hade kunnat sova minst en timme till och det hade behövts. Jag har blivit ännu sjukar och låter som jag vet inte vad. Kommer bli kul med redovisning på onsdag, eller inte!
Hela den här dagen har egentligen kännts meningslös, i alla fall skolan. Ridningen var som vanligt rolig. Red ut idag för första gången på allt så det var mysigt =) Efter det drog jag och tränade, vilket inte var så smart. Man ska ju inte träna när man är sjuk och jag tror att jag har fått feber nu. Har tappat bort termometern så kan inte kolla...

Gårdagen var i alla fall asnajs. Var på BHL's spelning på harry b james! Det var tävling och de vann! Tror att de får öppna stockholm rock out festival! =D Dock kommer jag missa det men det är najs för dem =D

Nu ska jag leta fram lite halstabletter och sen ska jag sova!

"Jag märkte att de hade öppnat en sån där invandrar-shop"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0