trött

Spelningen igår var kul. Det var skönt att komma ut så där mitt i veckan och träffa folk man inte sett på evigheter =) Bjöds på en ny låt gjorde det också så nu är Jossan mäkta avundsjuk, haha. Spelade i för sig in den men mobilljudet är ju inget att hurra för direkt. Ramlade in vid halv 2 igår och somnade ganska snabbt efter det och eftersom jag hade sovmorgon idag fick jag i alla fall lite sömn =) Dock är jag jättetrött nu så sitter bara och lyssnar på lite musik och slappar.
På fredag och tisdag ska jag provjobba på jobbet jag sökte så ingen skola för mig de dagarna! Får hoppas att det går bra och att det är kul bara, haha.

"Du kommer ha sex med din kusin"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0