8 September

Idag kom jag på att jag inte har sett Helena på flera dagar! Senast var i skolan i fredags, kan knappt fatta att det gått så länge. Men så blir det väl när hon är sjuk. Det är bara att stå ut. Fick samtal från jobbet som jag sökte förra veckan, de meddelade att de ville att jag skulle komma och prova och sen får vi se hur det blir efter det. Måste dock missa två dagar i skolan men det ska man ju inte klaga för. Just nu håller jag på och gör mig iordning, ska till Harry B James och kolla på när BHL spelar. Har inte sett dem på ett tag så det ska bli kul =) Nej nu håller plattången på att bränna hål i golvet och det vill vi ju inte!

"KLAMYDIAMÅNDAGEN!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0