7 September

idag har jag haft fullt upp! Sov dåligt eftersom jag sov i vardagsrummet, vågade inte sova i mitt rum eftersom jag såg en spindel där precis när jag skulle gå och lägga mig. Glenn skulle döda den åt mig men han misslyckades och den smet in under sängen. Tog då vardagsrummet, mamma och pappa var ju ändå inte hemma. Direkt efter skolan, som för övrigt var helt menigslös! Hade ingen drama så hade kunnat sova till typ 11 och sen gick Jonas bara igenom miniräknaren på matten, skulle jag till syo och fixa mitt program. Har ju 50 poäng för mycket. Kom inte fram till så mycket utan ska dit igen nästa tisdag..
När jag äntligen var hemma var det bara att fixa middag för att sen dra vidare till ridningen (fick världens mysigaste häst! <3) och sen träning. Nu sitter jag i sängen och är ganska slut, ska faktiskt snart hoppa ner i sängen och sova =) Bytte alla lakan och kollade under sängen ifall spindeln var där någonstans men hittade den inte så får hoppas på att den bestämt sig för att dra härifrån. Dränkte rummet i parfym innan jag gick till skolan, bara för att vara på den säkra sidan =)

"Ha sex med mig, ha sex med mig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0