3 September

Var ju ett tag sen jag skrev, vet faktiskt inte varför det inte blivit av. Bara blev så liksom. Helgen bjöd på massa gott och nu är det snart helg igen =) Forhoppningsvis händer det mycket kul då också.
Idag har jag bara vart i skolan en liten stund. Började klockan 8 med matte och sen hade jag håltimma till 11. Men kan glatt meddela att Jonas har fixat så vi kan börja halv 10 istället och slipper den jobbiga håltimmen =) Efter håltimmen idag var jag på naturkunskapen och sen blev det lunch på donken och sen hemgång. Slutar ju egentligen klockan 5 men skulle på jobbintervju så var tvungen att gå tidigare.
Angående intervjun så tror jag det gick bra, ska ringa tillbaka och fixa lite saker och sen ska de höra av sig så får vi se om det blir något =)
Nu ska jag strax äta middag och sen ska jag hem till Helena och kolla på sailor moon =)

"Jag har hårdare bröst än Max!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

yei!!! senare matte!!" :D så glad! :)

2009-09-06 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0