27 September

Blev krogen för mig och Pernilla igår =) Blev the bridge, som det brukar bli när vi går ut, gillar egentligen inte stället men står man på listan och har gratisbiljett kan man ju dra dit i alla fall. Musiken är ju ganska dålig men jag gillar ju inte att dansa så stör mig inte så jättemycket men alla andra gör ju det. Igår hade de typ 5 låtar på repeat och sen var det inte alls kul men jag, Alex och Pernilla hade i alla fall kul =)

Idag har jag pluggat lite, har lite grejer som måste in innan jag drar till london. Pausade och gick en långpromenad med Pernilla och pratade igenom last night, det är ju lätt att vara efterklok så kom ju på några grejer som man ångrar att man gjorde/inte gjorde. Men men gjort är gjort, haha.

Sitter just nu och kollar på "vad blir det för mat" eller vad det nu hette. Gillar att kolla på matlagningsprogram med det här var ju en klass för sig. Han skulle fixa kyckling och säger att då är det extra viktigt med hygien så han tar fram hela kycklingen och lägger den på vedstubben och hugger itu den med en yxa. Hur hygieniskt det är kan man ju diskutera. Nu måste jag fortsätta med pluggandet, bye!

"Ibland hatar jag verkligen henne"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0