25 September

Pernilla sa att det var något fel på min blogg idag, blev ju det förut när jag la upp bilder. Denna gång har i alla fall inte jag märkt något men lär ju få veta när syrran börjar klaga.
Idag gick jag hem efter skolan för att plugga, skulle läsa min engelskabok som faktiskt är bra men jag somnade! Sov i cirka 2 timmar, käkade middag och sen drog jag till Helena för att kolla på Sailor moon =) Såg ett par avsnitt och sen drog vi över till billy och hade spel-kväll. Inte tv-spel eller några såna spel utan brädspel. The real  thing liksom. Bilbo och alfapet =) Rikgit jäkla kul var det!
Eftersom jag inte hann plugga något och allt måste vara klart innan jag åker till london på måndag (längtar!) får jag läsa boken nu.
Gillar att jag kommer hem klockan 4 och istället för att försöka sova måste jag plugga ^^ Men men det är ju helg så imorgon kan jag sova länge =) (Hoppas det inte är något fel på bloggen och att Jossan faktiskt läser detta innan hon bestämmer sig för att klampa in i mitt rum)

"Congratulations, I love you very much!"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahaha det var fett roligt:D.. och vem vann (nästan)på Bilbo?:P

2009-09-26 @ 13:29:35
Postat av: jessica

Äsch, ingen kommer ju ihåg 2an, haha. Ettan är ju den viktigaste och vem var det ?? Jo JAAAG =D haha

2009-09-26 @ 15:31:54
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0