15 September

Hej hej! tänkte bara kika in här en snabbis medans jag väntar på att mitt true blood avsnitt ska bli klart. Helena har sagt att det är awesome så är sjukt spänd på att få se det själv =) Jobbet gick i alla fall bra idag och får se när jag ska jobba igen. Måste fixa lite papper och sånt men det löser sig. Det blir ingen skola för mig imorgon heller, har lite tråkiga saker jag måste ta itu med, så är tillbaka i skolan först fredag. Har dock kommit på att jag skulle fixat en skolgrej till fredag men Jennie har papprena och hon var sjuk i måndags så får se hur vi gör med den saken. Men nu är mitt true blood klart!! hörs nog imorgon, godnatt! =)

"Grandpa - insanity"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0