Söndag

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Låter inte så jättetroligt, eller hur ? Självklart inte, har snarare pluggat, suttit vid datan, promenerat med Pernilla och chillat hemma hos Billy. Borde egentligen plugga massa nu eftersom jag har matteprov imorgon och jag kan, gissa hur mycket? Just precis, ingenting! Men men det går väl som det går, Helena ska hjälpa mig lite imorgon =)
Haha (måste bara eftersom Jossan gjorde samma sak mot mig förra helgen när jag ramlade) vem är det som är dålig nu?? Syrran var på träning och typ sträckte ryggen, hur lyckas man? Jo man heter JOSEFIN! Haha går som ett cp gör hon också =P

Har ju faktiskt inte berättat om min superduper dåliga helg förra veckan! Fredagen har jag redan skrivit om och den var väl bra men sen lördagen... oj, oj, oj. Dock började den jävligt bra. Var på ROQ och kollade på BHL och det var jävligt najs men sen sprack allt. haha. tappade (läs kastade) min mobil i golvet så den gick av på mitten(?). Kaputt, helt jävla trasig är den nu. Finns inget hopp kvar, den går inte att laga. Just nu lever jag med pappas gamla. Visst den funkar och är faktiskt bra men vill ha en ny. Vilket jag kan glömma om mamma får bestämma. Får hoppas att pappa är snäll till jul (A) Annars är det dags att börja fjäska nu.... Aja det gick väl helt okej efter att mobilen gick sönder förutom att planerna ändrades lite och det ledde till att när jag och Per ramlade in på Mcdonalds klockan halv 4 så ramlade jag i trappan och stukade foten. GREAT. Hade faktiskt kryckor dagen efter men nu kan jag gå igen. Stortån är fortfarande svullen men det får väl vara så nu. Sen när man vaknar på söndagen och tänker att allt är över nu så märker man att man har feber och hela köret.....
nu är jag i alla fall frisk och back on track!

"Usch, usch, usch, äckligt, äckligt, äckligt"


Kommentarer
Postat av: Helena

Vadfan ;( Jag var med på allt du pratar om utom BHLs spelning men nämns bara som matte hjälp, elak du är ;O

2009-10-19 @ 09:21:39
Postat av: jossan

hahha helena, mattetanten! :D

nej men asså.. du är dålig!

2009-10-19 @ 15:37:47
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0