LOV

Spenderade första dagen på lovet med Bowling med Sara, Stefan, hans syrra och hans mamma. Är inte speciellt bra på skiten men vi kan ju säga att jag började i botten och slutade i toppen *host*, *host*.
Tror det var typ barnkalas eller något för det var discobowling och en jäkla massa ungar som bara var i vägen. Ett tag hade jag lust att "tappa" klotet på den ena.
Avslutade i alla fall första lovdagen hemma hos Sara, där hon, jag och Stefan kollade på film =) De hade hyrt en film som var riktigt bra men fanns dock vissa grejer i filmen som förstörde totalt. Den andra filmen vi såg var i alla fall jättebra!
Nu ska jag fortsätta slöa framför datan tills Jossan kommer hem och visar vad hon har köpt. Sen ska vi fixa oss, ska hem till Sanna ikväll =)

"En svart människa kan aldrig vara svensk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0