9 Oktober

Idag hade jag inga fast planer alls. Fanns massa att göra och ändrade mig hela tiden. Började i alla fall med att ha game-night hos mig med Pernilla, Helena, Tobbe och Billy, sen drog Per till krogen. Pallade verkligen inte följa med, spar mina pengar till imorgon istället.
Själv drog jag efter ett tag hem till Jesper och Helena och de fick tyvärr åka hem. Taskig jag är (6) haha. Jag och Jossan hade i alla fall skitkul!! =D=D Underhållning på hög nivå när BHL spelar pictionary!! <3<3 haha. Massa skratt och fula bilder =) Fick skjuts hem av Jocke i alla fall och nu ska jag nog kolla på Harry potter <3 Fick Glenna fungerande tv-spel idag nämligen. Som jag längtat!
Imorgon ska jag till stan och kolla in klänningar =) Får se vilka som åker med. Just nu lutar det åt Mya, Jossan och Per, kanske Helena också men allt beeor på tider.
Usch, flummigt och knepigt inlägg, hoppas ni i alla fall förstår lite =)

"BONDE! FARMARE! BONDE! ÅKER! BONDE!"


Kommentarer
Postat av: jossan

hahha pontus svar asså, BARA likadant! hahahha

2009-10-10 @ 11:22:27
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0