20 Oktober

Hade något speciellt jag skulle blogga om men jag har tyvärr glömt vad det var. Men men, istället får ni höra om min dag, superkul jag vet ^^
Hade svenskaprov idag, tror aldrig i hela mitt liv att jag har varit så missnöjd med ett prov förut. Tröstade mig själv med en ny klänning som jag antagligen ska ha i helgen, som bjuder på både utgång och fest =) Är nyss hemkommen från Billy där jag och Pernilla har vart för att kolla på film, älskade filmen men hatade sällskapet, haha. De bara pratade och störde hela tiden, not cool! Nu ska jag kolla på law and order och sova, mitt huvud håller på att sprängas =(

Tror Billy kan bli arg för att jag nämner honom i bloggen, om han hittar hit dvs. Man kan ju alltid hoppas på det bästa! =D haha.

"Jag vill inte vara med i din blogg"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hahahah tack:P var vi inte roligt sällskap?

2009-10-21 @ 16:09:54
Postat av: jossan

Ni förstörde ju typ världens bästa film med ert babbel!!! Du missade ju fan halva filmen, skäms!!! haha =)

2009-10-21 @ 23:29:19
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha jag fattade lite iaf :P får kolla på den en annan gång ;) så kan jag höra när du sjunger oxå :) hahah

2009-10-23 @ 17:08:32
Postat av: Pernilla

hahaha jag fattade lite iaf :P får kolla på den en annan gång ;) så kan jag höra när du sjunger oxå :) hahah

2009-10-23 @ 17:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0