2 oktober

Är egentligen inte alls sugen på att skriva men jag gör det i alla fall. Har vart hemma ett litet tag nu och ska snart glo på tv och fixa håret. Ikväll ska jag hem till Sara och kolla på idol med henne och Stefan och sen ska jag till en pub med Elli, Pernilla, Siri och Danni =) Är inga som helst oklarigheter om vad jag ska göra ikvälll men imorgon däremot. Jag vill kolla på hockey men den är nog i nynäshamn, jag vill gå på bio men vet inte om någon kan och sen vill min kompis att jag kommer till cattelin eftersom hon ska jobba där. Dock har Helena inga pengar och Pernilla äter medicin så ingen av de kan nog följa med och jag gillar egentligen inte stället men jag vill ju dit och träffa Malin. Jobbigt, jobbigt, jobbigt! Får ta och tänka på det medans jag fixar mig inför ikväll =)

"Men Gunnar vad gör du?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0