18 Oktober

Hej hopp här var det dåligt med uppdatering!! Men men, jag har legat hemma och vart sjuk i en vecka. Hostmedicon, nässpray, halstabletter och huvudvärkstabletter har varit mina bästa vänner, haha. Var ute första gången igår, kan inte fatta att jag har legat inomhus i en hel vecka! Har ju missat massaor! Ska i alla fall ta igen det snart, ska på promenad med Pernilla =)
Igår var jag på BHLs spelning, Jossan har tjatat och tjatat i en veckan och jag hade väl blivit nerslagen om jag inte hade följt med, haha. Spelningen var i alla fall riktigt bra, precis som de brukar vara =) Efter drog ett gäng av oss hem till Rikki och satt och chillade, mysigt, mysigt!
Nej nu ska jag gå och klä på mig och vänta på att Pernilla ska smsa =) Vi hörs sen!

Juste, måste tjata på pappa lite så han bokar biljetter till allsvenskan nästa vecka! Aik-hammarby =)


"Jag är inte rasist, jag umgås ju med dig!!"

Kommentarer
Postat av: jossan

hahha älskar dannes kommentar där asså! XD

och pontus: nu kör vi våran sista låt, om ni inte skriker en gång till hinthint! haha :'D

2009-10-18 @ 15:35:10
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill oxå gå på AIK match !

2009-10-22 @ 18:00:18
URL: http://daanni.devote.se
Postat av: jessica

Pappa vill inte gå så verkar inte bli något =( Förresten, visste inte att du hade en blogg =)

2009-10-22 @ 23:39:27
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0