Vill ha helg!!

Hallå bloggen, hahah =) Inte direkt min stil, tänker bara på när filip skrev "TJAA eller heeeej bloggen som B-Bella skulle skriva" haha =)
Nu har jag i alla fall badat i en och en halv timme! Rekord för mig och superskööönt, hann se både ett Dexter-avsnitt och lyssna på massa musik =) Har faktiskt inte orkat plugga alls! Eller jo, har skrivit loggbok för idag och börjat på draman men that's it! Har tusen grejer kvar att göra men det tar jag sen. Nu vill jag slappa och koncentrera mig på helgen. Tror den kommer bli great!! Imorgon ska jag på spelning och sen utgång, på lördag dag ska jag slappa framför min nya harry potter film (<3) och på söndag ska jag på stockholm international horseshow och sen på måndag ska jag på PARAMORE!! <3 =D Blir lite av allt helt enkelt, haha.

"Om han är kvar får du låtsas köpa choklad!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0