Silicone Beauty

Bara för att jag har tråkigt... Kom hem från spelningen för ett tag sen. Den var faktiskt riktigt bra (som de brukar, haha) en idag körde de en ny låt och den var verkligen toppenbra!! =) Lyssnade även på hollywood make believe och något annat konstigt band som såg drogade ut och tog av sig kläderna, haha. Var i alla fall kul att få fira lilla Pontuns som äntligen blivit 18 =)
Ska i alla fall snart sova, eller om 20 minuter ska jag se på criminal minds men jag lär ju somna till det ^^
Sitter och diggar musik med sigge i knät, såå sööt! <3 Imorgon blir det en kort skoldag! Börjar halv 10 och slutar 12, naaaajs!! Efter skolan ska jag hem till Helena och kolla serier, ännu mera najs =D

"Den där grejen som hoppar där framme, är det ett barn eller en bög?"

Kommentarer
Postat av: jossan

BARN ELLER BÖG :O

2009-11-19 @ 12:48:37
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0