Måndag

Har inte kännt av några biverkningar från sprutan än. Är bara lite öm i armen men det är lugnt. Hade teori på ridningen idag så slapp i alla fall rida med min onda arm, även om jag ville.
Hockeyn var verkligen skitrolig!! Massa fart och massa bråk =) Dock förlorade dem men det var ändå kul att kolla på.
Brukar inbilla mig saker ibland, speciellt att jag har ont och så. Tror jag håller på att få feber. Dock är jag inte säker, vet ju att det kan vara en biverkning av sprutan men är inte 100 på min normaltemperatur och jag brukar som sagt överdriva och inbilla mig saker. Men eftersom jag sov lite natten till idag ska nog jag och Sixten sova redan nu. Känner att det behövs =D

"Jessie!!! Han dödar mig, hjälp! han dödar mig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0