=)

Hejsan =) Sitter i mitt rum och lyssnar på musik. Dock ganska lågt eftersom jag väcker pappa annars. Har lite halvtråkigt, finns inga roliga inne på msn, alla är väl ute och roar sig och finns inget bra på tv. Men men jag överlever väl.
Idag har jag inte gjort så mycket fast jag hade massa att göra! Men jag har i alla fall börjat med svenskan och matten. Talet går skit och matten orkar jag inte, haha. Rummet får jag väl ta imorgon, om jag orkar. Ska nämligen på match då! Yay! =)
Förresten, har jag berättat att jag fortfarande har ont i stortån sen jag ramlade på donken? Lite jobbigt eftersom det var 4 veckor sen... Kom på en annan grej också. Det blir massa bio den här månaden för min del. Saw igår, 2012 17 november med pappa, new moon 20 november med Helena, flickan som lekte med elden med Jossan någon dag snart eftersom tredje, luftslottet som sprängdes, har premiär 27 november som vi också ska se. Hehe, får hoppas att mamma och pappa betalar (A)

"your cat is in my yard"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0