4 November

Snoozade i ungefär en timme imorse. Tänk, förra året snoozade jag aldrig men nu gör jag det nästan varje morgon. Kan ju ha att göra med att jag sitter uppe mycket längre nu än förut. Idag har i alla fall jag och Helena fixat med projektarbetet. Äntligen är skolorna bokade! Yes! Ibland gillar jag faktiskt projektarbetet, haha. Vi har även glott på serier och hämtat biobiljetter. New moon på premiären! <3 Dock var det mycket strul med sf:s hemsida så vi hade tänkt skita i det hela men det ordnade sig tillslut =) Nu ska jag lägga in nya låtar på ipoden och sen ska jag platta håret och glo på tv. Tydligen har vi mössprovning imorgon.

"Tror inte han ville komma för att hålla dig i handen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0