3 November

Vaknade med feber och illamående imorse. Trots att vi hade engelska redovisning orkade jag inte ta mig till skolan, hade ingen lust att stå framför klassen när jag mådde dåligt. Istället stannade jag hemma och sov. Riktig skönt =) Har även fixat med projektarbetet och äntligen verkar det som det kommer lösa sig. Imorgon är vi tydligen lediga, wihoo!! Dock måste jag plugga då eftersom vi har naturprov på fredag och jag har missat alla genomgångar. Hehe. Har nog aldrig missat så här mycket skola. Snart ska jag iväg och hämta ut mina biljetter till Saw premiären på fredag. BIO MITT I NATTEN - LOVE!!
Får se om jag orkar ta mig ut ikväll, kanske en höstpromenad? Så mysigt =) (Haha shit vad fjolligt det där lät, men men)

"Jag ska knarka huvudvärkstabletter"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0