29 November

Hejsan =) Haha känns konstigt att börja skriva med ett hej men ser lite kul ut om man inte gör det. Kanske ska göra som i brev?
Hej=)
och sen börjar man skriva på nästa rad, något att fundera över kanske? njaa tror jag bara börjar och så får det bli som det blir. Hade i alla fall jättekul igår men var dock lite trött eftersom jag sov ganska lite mellan fredag och lördag men vafan, sova kan man göra senare. Var jättekul att få träffa Malin igen i alla fall, även om i bara hann se varandra lite, men det blir ju så när hon ska jobba och jag umgås med mina kompisar. Hinner tyvärr inte skriva något mer om gårdagen eller något mer överhuvudtaget. Ska bege mig mot tunnelbanan om 45 minuter och jag måste klä på mig, fixa håret, sminka mig och hellst äta något. Ska ju kolla på finalen av globen horseshow idag!! =)

"Ska vi inte strula så han svimmar?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0