28 November

Nu är jag vaken och sitter och väntar på att håret ska torka så jag kan platta det. Kanske ska gå och leta efter lite lunch medans jag ändå väntar? Hmm...
Hade inte varit helt fel att sova lite längre men det var bara bra att mamma väckte mig, ska nämligen dra på hockey om en timma =) Gårdagen var i alla fall kul! Alex och de spelade bra även om jag inte kunde höra en enda textrad typ men men, haha. Efter spelningen drog vi till Metro, köade en timma och sen sket vi i det och gick till donken istället, haha. Sara och Stefan ville fortfarande ut så efter följde jag med dem till rocks där resten av "gänget" var. För mig blev det ingen dricka, eller jo fick en öl av tomatsallad =) men sparade mina pengar till ikväll. Ska till cattelin och träffa Malin, äntligen!! haha =)
Men nej, nu väntar lunchen ;) Skriver nog tidigast imorgon, om jag hinner!

"Är du retard?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0