26 November

Idag blev det en ganska kort skoldag =) Jag och Helena gick hem redan vid 2 och nu är vi nästan helt klara, i alla fall med texterna som ska vara i häftet. Imorgon ska vi läsa igenom allt och se till att allt funkar och sen ska vi väl börja med designen och sånt =)
Nu sitter jag och glor på reprisen av project runway, Jossan hatar det programmet så måste sitta i mitt rum och taskig som jag är tog jag fjärrkontrollen till stora tv:n så hon inte kan se det hon vill (6)
Hoppas att pappa kommer hem snart, min mage kurrar massa! Har hört att vi ska äta grillad kyckling med pommes pinnar, MUMS!! var supersugen på det häromdagen =)
Efter middagen blir det till att plugga lite och sen om jag hinner ska jag ta ett bad =) Tror vi hörs senare, bye!

"Har du provat avbrutet-samlag-metoden?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0