18 November

Uppsats i 5 timmar idag! Satt i och för sig inte i 5 timmar, så hade laddat upp med lite för mycket saker. Åt bara bullen och drack läsken. Men what the hell, bättre att ha för mycket än för lite right? Efter uppsatsen blev det i alla fall lunch på subway, yummie! Sen snokade jag, Helena och Per runt i lite affärer. Hittade massa söta underkläder som jag vill köpa men det är tomt i plånboken så får vänta till... ja, efter jul? Måste ju köpa julklappar för studiebidraget som kommer.
Ikväll är det i alla fall spelning som gäller! Det är ju ett måste att komma eftersom Pontus fyller år och sånt vill man ju inte missa. så GRATTIS PONTUS!! =D
Nu ska jag leta reda på Sixten och gosa ett litet tag och sen ska jag platta håret. Tror vi ska åka strax innan 7 men vi ska eventuellt käka innan så det är lika bra att börja nu. Vi Hörs ikväll efter spelningen eller imorgon =)

"Jag drömde att vi duschade tillsammans och Andreas kikade genom nyckelhålet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0