14 November

Hade en najs kväll igår! Förade och käkade middag hemma hos Sara och sen drog vi oss in mot stan. Närmare bestämt Metro. Var lite segt i början eftersom vi kom först av alla men det var bara bra eftersom vi kunde ta det största bordet. Var ju runt 20 pers efter ett tag.
Det var i alla fall roligt att det var så många som kom och jag hoppas att Sara också hade roligt, var ju för att fira henne som vi gick ut =) Nu har hon äntligen blivit 18 och fått testa krogen!

Nu ska jag tjocka mig med chips och sen ikväll ska jag på promenad med Pernilla =) Bakis promenader is the shit! haha.
Imorgon vänta svininfluensan vaccinet, usch, usch, usch.

"Nu ska jag äntligen på gå på Tobbe med krogen!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0