11 November

Hejsan =) Sitter för omväxlighetens skull vid mitt skrivbord. Var allt för länge sen jag använde det till något förutom avlastningsbord. Blir ju lätt att man sitter i sängen när man har en laptop.
Idag har jag haft mitt svenska nationella tal. Tror det gick bra, verkade som de flesta gillade men höll mig verkligen inte till manus. Ändrade typ allt och vet inte ens om jag fick fram det jag ville, haha. Det är i alla fall skönt att ha det gjort, nu kan jag slappa resten av veckan. Visserligen är det inte så långt till helgen men ändå.
Istället för att jobba med projektarbetet (Helena och jag är bäst och har gjort klart allt som behövs inför projektveckan!) så åkte vi till SKHLM för att handla present till Helenas mamma och lillebror. Slutade med att vi hamnade i farsta och hittade present till hennes bror. Fick i alla fall skjuts hem av snälla Billy =D
Nu ska jag snart äta och sen är det träning, är inte så jättetaggad eftersom jag har träningsvärk....

"Jag kan underhålla mig med min 'pojkvän' så länge"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0