1 November

Tror inte månaden hade kunnat börja bättre än så här! Hade jättekul igår med mina underbara vänner och sen tog AIK SM GULD!! Fucking wonderfull! Har gått runt med min AIK-tröja typ hela dagen, haha. Egentligen hade jag inte tänkt göra så mycket annat än kolla på fotbollen idag eftersom jag började må illa men som tur var gick det över efter en stund och då gick jag först på en kort men välbehövd promenad med Pernilla och sen gick jag hem till Helena och nördade mig. Kan inte ens komma på senaste gången vi spelade sims, förutom idag då.
Blir nog inte sänggång så tidigt idag även om det skulle behövas, det är ju skola imorgon... Somnade runt halv 6 igår så är inte ett dugg trött... kommer bli svårt att komma upp imorgon.

"Träffade du honom när du satt barnvakt?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0