Singstar

Blev en hemmakväll framför tv:n precis som jag förväntat mig. Var ju inte alls sugen på det men måste säga att det var jäkligt kul. Jag och Jossan sjöng singstar och de som hört mig sjunga, vilket är ett fåtal personer, skulle skrattat ihjäl sig. Precis som jag och Jossan gjorde. I vissa låtar skulle man rappa och det funkade ju inte alls, fick inte fram ett enda ord på grund av allt skratt. När mamma och pappa kom hem fick vi pappa att sjunga samma låtar, måste säga att han var bättre på att rappa än mig och Jossan. Låg på golvet och vred mig av skratt. Skrattade inte ens så mycket igår när jag var med Sara, Elli, pernilla och Jennie, haha!

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0