Långhelg =D

Är ganska slut efter 3 dagars krökande men det har vart värt det! =) I onsdags var jag med Bhl-grabbarna plus lite annat folk, vilket var väldigt trevligt =) I torsdags var jag, Jossan och Tessan hemma hos Sanna och bara tog det lite lugnt. Sen vid 11 någon gång drog vi hem till Danne där vi spelade buzz, shotade whiskey och sen framåt småtimmarna kollade vi på the ring. Sen blev det 3 timmars sömn hos honom. Var tvungen att gå upp klockan 10, vilket inte är lockande när man gått och lagt sig mellan 6 och 7 men vi skulle åka hem och fixa inför Tessans överaskningsfest. Hann vara hemma i cirka en timme för att duscha och fräscha upp mig innan det var dags att åka över till Sanna. Där fixade vi med mat och lite sånt.
Tessan trodde att hon, Jossan, Sanna och Martina skulle ha pyjamasparty och ta det lugnt så hon fick sätta på sig pyjamas och sen kidnappade vi henne och låste in henne i Sannas rum. Där fick hon fixa iordning sig lite medans folk rullade in. Hon blev fett förvånad när hon kommer ut i vardagsrummet och så sitter massa av hennes gamla kompisar där. Haha hon såg så rolig ut i sin reflexväst och jätteglasögon.
Käkade jättegod middag och sen chillade vi mest runt och vid 12 drog vi vidare hem till Carro där det var fest. Blev en asrolig kväll med massa dans, skratt och dricka =) Rullade hem till Sanna igen vid 3 och då gick  vi och la oss på en gång eftersom vi skulle upp och städa sen klockan 10....
Har inte blivit mycket sömn de här 3 dagarna men hinner inte sova nu, måste läsa ut svenskaboken som jag inte börjat på och fixa teckenspråksläxan, suck.....

"Jag skrattade så mycket att jag svimmade"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0