Kvällen

Glömde skriva grattis till Jesper här i bloggen. Skickade sms precis efter tolvslaget igår, eller ja ni förstår. Precis när det blivit 19onde. Men GRATTIS JESPER!!<3

Träningen idag var inte alls jobbig, hade orkat minst en timme till. Lite synd, hatar när man inte känner något efter träning. Har inte gjort mycket annat än se på tv sen jag kom hem, vilket jag fortfarande gör och lär göra ett tag framöver. Är inte ett dugg trött.
imorgon är det ju skola igen.. Pallar egentligen inte men är ju sista dagen den här veckan. Måste dock kolla på musikgrej i skolan vilket jag verkligen inte vill även om Elli och Sara ska sjunga. Slipper jag den ska jag nog ut och springa och sen sola, enligt väderleksrapporten kommer vädret tillåta det =)

Hoppas på att jag inte vaknar mitt i natten av att en annan hylla ramlar ner. Man vet aldrig, de kanske känner för att skrämma skiten ur mig.

"Hon låtsas att hon inte ser men jag vet att hon gör det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0