All in my head

Dagen har varit både bra och dålig. Det som var dåligt var att jag var tvungen att komma till teckenspråket halv 9 för att få veta mitt betyg, vilket tog 5 min. Sen var jag tvungen att sitta kvar och vänta tills alla fått veta innan man fick gå. Fick i alla fall skjuts av Billy hem =) Åkte tillbaka till skolan till klockan 11 då jag trodde jag hade engelska men det var fel. Eftersom vi jobbade individuellt slapp man komma och eftersom vi inte hade matte började vi inte försen kvart i 2! Det var bara att åka tillbaka hem igen, pallade ju inte sitta 3 timmar i skolan när det dessutom var äcklig mat. Jag och Helena fixade kycklingsallad hemma hos mig istället =)
Hade bara utvärdering på samhällen, helt jävla onödigt! Och sen var det bara gympa kvar och det var faktiskt kul. Max och Marcus lekte lekar med oss, haha!

Efter skolan åkte jag och Jossan till skärholmen för att hämta biljetter till några kompisars musikal på lördag =) Drog och sprang en runda med pappa, inte så jättejobbigt, vilket det borde med min dåliga kondition. Pallade inte laga någon middag så det fick jordgubbar och vindruvor för min del =) Nu har ni fått höra om min dag och nu ska jag fortsätta se på criminal minds =) Vi kanske hörs senare idag!

"hon börjar bli lite tråkig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0