3 Maj

Blev massa ätande medans gästerna var här igår och sen när de gått blev de utekväll med Helena och lite folk från älvsjö. Johan och Filip fyllde ju år så vi firade dem. Drack massa shots, vissa godare än andra, fick även i mig en starköl. Jossan är stolt nu, haha. Var både på huset och tempel bar och sen vid 2-halv 3 bestäde sig jag och Helena för att dra hem till henne för att sova =)

Idag har vi spelat lite data, handlat glass och sett på tv typ. Perfekt att göra dagen efter. Ska alldeles strax kolla på Juno men först ska jag gå och hämta en bit chokladtårta från kylskåpet, mums!

"Jag blev förföljd av en äcklig grek"

Kommentarer
Postat av: Helena

Den där jävla greken asså -.-'

2009-05-03 @ 22:10:17
Postat av: jessica

Det var väl inget fel på honom? ;P

2009-05-04 @ 14:56:24
URL: http://jesjo.blogg.se/
Postat av: Helena

Du menar bortsett från allt?:D

2009-05-04 @ 21:12:37
Postat av: Helena

Du menar bortsett från allt?:D

2009-05-04 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0